sagatavoties nodarbibai

Daži ieteikumi, kas Tev palīdzēs sagatavoties nodarbībai:

  1. Apģērbs – nodarbību (treniņu) apmeklē treniņam atbilstošā apģērbā (sporta tērps, apavi).
  2. Ūdens, ūdens, ūdens. Nav nepieciešams pirkt speciālos sporta dzērienus. Galvenais, uz treniņu paņemt 750 ml – 1500 ml negāzētu dzeramo ūdeni. Ja vēlies atsvaidzināt ūdens garšu, pievieno citrona šķēles, zemenes vai laimu ar piparmētru lapiņām. Ja visu dienu esi pavadījusi aktīvi un jūti, ka spēki ir uz izsīkuma robežas, pievieno dzeramajam ūdenim divas tējkarotes ievārījuma. Ievārījums satur gan vitamīnus, gan cukuru, kas palīdzēs atgūt enerģiju.
  3. Paņem līdzi sporta dvielīti. Dvielis noteikti būs labākais veids, ar ko nosusināt ādu no sviedriem.
  4. Ja nodarbību vēlies apmeklēt pirmo reizi, noteikti piesakies uz nodarbību, izmantojot kontaktformu mājaslapā vai uzraksti e-pastu. Savukārt, ja esi iegādājies abonementu, bet netiec uz nodarbību, lūdzu, pabrīdini pasniedzēju vai administrāciju par savu neierašanos.
  5. Ja nodarbības laikā izmanto sporta inventāru, tad pēc treniņa inventāru novieto tam paredzētajā vietā.
  6. Izrādi cieņu pret pasniedzēju un kolēģiem, lūdzu, nelieto mobilo telefonu nodarbības laikā, kā arī izslēdz telefonam skaņu.
  7. Lūdzu uz nodarbībām ierodies laicīgi. Kavējot nodarbību tiek traucēti nodarbības apmeklētāji un trenera darbs.
  8. Esi laipna un draudzīga pret citiem nodarbības apmeklētājiem! Galvenais, nāc ar prieku uz treniņiem!
Comments are closed.