figura dejotprieks

Aprīļa pēdējās dienas liecina par maija tuvošanos, savukārt, maijs liecina par vasaras tuvošanos. Un tā mēs nonākam augusta beigās, jo vasara, kā jau vienmēr, paskrien nemanot…

Vai Jaunā gada apņemšanās – “sākt regulāri sportot”, “ēst veselīgi”, “iegūt sev vēlamo formu līdz vasarai” piepildās? Ja Tava atbilde ir “jā”, tad viss super, turpini tālāk! Bet ja tomēr savu apņemšanos vēl neesi līdz galam piepildījusi, tad neuztraucies, Tev vēl ir viens mēnesis!

Kā sevi motivēt un piepildīt Jaunā gada apņemšanos vienu mēnesi pirms vasaras?

1. Pajautā sev –

  • vai pūles, ko ieguldi (sports, diētas jeb ēšanas režīms, ko esi izvēlējusies) ir Tava sapņa auguma vērts?
  • kas mainīsies, kad iegūsi vēlamo formu?
  • kāpēc vēlies iegūt labas auguma proporcijas?
    Svarīgi ir veikt ne tikai fiziskas piepūles, bet arī garīgi saprast savu mērķi un rīcību!

2. Turpini treniņus regulāri –

  • ja ir apnikusi ierastā trenažieru zāle un grupu treniņi, pamaini sporta klubu. Jaunas pārmaiņas vienmēr dod papildus motivāciju.
  • sāc sportot ārā (gara pastaiga, krosiņš, lecamaukla, ritenis, skrituļslidas, spēka vingrinājumi u.tt.)
  • izmēģini ko jaunu – pievienojies aktīvām deju nodarbībām Fitnesa dejas (pirmdienās 18:00) un Latino Fitness (trešdienās 18:00). Intensīvas deju nodarbības 2 reizes nedēļa ne vien palīdzēs uzlabot Tavu fizisko formu, bet arī uzlabos noskaņojumu un asinsriti, kas ir būtiska veselības stāvokļa sastāvdaļa.
  • nebaidies no spēka vingrinājumiem – izmēģini jauno nodarbību Funkcionālais apļa treniņš (ceturtdienās 18:00). Dažādi spēka vingrinājumi, izturības uzlabošanas vingrinājumi noteikti piešķirs Tavam augumam tvirtumu un prātam – pārliecību un gandarījumu.
    Bet nepārdzīvo vai nesodi sevi par izlaisto treniņu vai apēsto lielo sulīgo burgeru. Padomā, vai pēc gada Tu joprojām uztrauksies par to? Ja ne, tad tas nav tā vērts!

3. Baudi siltā laika kārdinājumus, bet ar nosacījumiem –

  • saldējums (ņem vismīļāko un izbaudi to bez pārmetumiem). Bet ja tas kļūst par Tavu ikdienas sastāvdaļu padomā par papildus fiziskajām aktivitātēm.
  • āra terases ar gardiem kokteiļiem – siltajā laikā alkohola patēriņš pieaug (alus ar čipšiem, atsvaidzinošais Mohito vai saldā Sangria). Atceries, ka svētku un atpūtas sajūtu var iegūt arī bez alkohola. Dažreiz kokteiļa vietā izvēlies Frappe jeb auksto kafiju, ūdeni ar citronu un piparmētru vai svaigi spiestu sulu.
  • road trip jeb brauciens ar mašīnu – apskatīt Latvijas dabas skaistumu ir lieliska ideja, bet tieši tad visbiežāk tiek piekopti fast food restorānu ēdieni. Tādās ēstuvēs nemēģini izvēlēties salātus, jo tie var izrādīties vēl neveselīgāki nekā burgeri, kebabi un citas uzkodas. Labāk baudi kārtīgu burgeru, bet vēlāk to kompensē ar rīta krosiņu vai izbraucienu ar riteni.
    Dzīve ir pārāk īsa, lai ievērotu diētas! Baudi, ko sirds kāro, bet atceries mēru (ne Nilu), un ieturi līdzsvaru organismā! 

Lai viss izdodas! Ja rodas papildjautājumi, droši uzdod to kontaktformā! 

Comments are closed.