• Piesakies bezmaksas
    nodarbībai!

Online nodarbības

  • Nodarbība ilgst 60 min
  • Pirmā reize BEZ MAKSAS!
  • Vienas nodarbības cena 5 EUR – var maksāt par noteiktu reižu skaitu.
  • Abonements (5 nodarbības) –  25 EUR 
  • Pirmdienās 19:00-20:00 Zumba + Tabata
  • Pimdienās 20:30 – 21:30 Latino per Una
  • Otrdienās 19:00-20:00 Latino Fitness
  • Trešdienās 19:00-20:00  Zumba + Tabata
  • Piektdienās 19:00-20:00  Zumba
  • Piesakies informācijas saņemšanai par dalību nodarbībās, aizpildot kontaktformu

 

Kādu nodarbību izvēlēties?

Zumba – zāles pret stresu un nogurumu. Zumba apvieno dažāda stila dejas ar fitnesa elementiem. Dažāda stila dejas (salsa, tango, austrumu un kovboja stils, regatons u.c.) nostiprina visu ķermeņa muskulatūru, uzlabojot sirdsdarbību.

Tabata – spēka vingrinājumu komplekss, kur katrs vingrinājums tiek izpildīts 20 sekundes ar 10 sekundžu pauzītēm. Tabata sastāv no 4 minūšu cikliem. Online nodarbības Zumba+Tabata ir pierādījusi savu efektivitāti svara samazināšanā un ķermeņa tonusa nostiprināšanā. Ideāls salikums online vidē, lai nekļūtu garlaicīgi!

Latino Fitness – pirmajā nodarbības pusē notiek aktīvā dejošana, ietverot fitnesa deju elementus, savukārt otrajā nodarbības daļā tiek apgūta kādu no Latīņamerikas dejām – sievišķīga deju horeogrāfija, kas veicinās pārliecību deju kustībās. Latino online nodarbība palīdzēs aizmirst par ikdienas rutīnu un jauno soļu apgūšana uzlabos koordināciju.

Latino per Una – deju kursā tiks apgūtas Latīņamerikas dejas – samba, ča-ča-ča, rumba, pasadoble un džaivs. Katrai dejai ir savs stāsts, kas tiks izrādīts ar ķermeni. Tiks apgūtas sievišķīgas deju kustības un deju tehnika. Iemācīsies skaisti un brīvi kustēties mūzikas ritmos. Šis ir piemērots deju kurss dāmām gan bez pieredzes, gan ar zināšanām dejās.

 

Kā sportot mājās?

Kā sportot mājās un atrast motivāciju sportošanai vienatnē? Svarīgi ir saprast, kāpēc tev nepieciešama sportošana jeb fiziskā aktivitāte. Fiziskās aktivitātes var piekopt neatkarīgi no citiem apstākļiem. Deju nodarbības var apgūt, neapmeklējot deju kursus klātienē, jo tie pieejami arī online vidē. Skriešanai nav nepieciešams skrejceliņš glaunā sporta klubā, vajadzīgs piemērots apģērbs, lai izietu ārā un motivācija. Paņēmieni, kā sevi motivēt:

  • Esi pozitīvs un pacietīgs. Tava attieksme nosaka darbību pret esošajiem apstākļiem. Vai nu “čīksti” un attaisnojies, vai saņemies un rīkojies!
  • Sāc pamazām, uzslavē sevi par padarīto. Pēc treniņa vai nodarbības, atceries to labo sajūtu un gandarījumu, kas pārņem tavu ķermeni un prātu! Kad nepieciešama motivācija, atsauc šo sajūtu atmiņā!
  • Prasi palīdzību vai atrodi kompāniju. Uzraksti trenerei, lai atsūta tev atgādinājumu par dalību nodarbībā, kas papildus motivēs neizlaist treniņu. Izstāsti par savām sajūtām un atrodi iemeslu nogurumam vai laika trūkumam. Cilvēkiem patīk būt kopā, līdzdalībā, bet arī online treniņos var izjust kopības sajūtu, jo kopā un katrs atsevišķi, mēs varam visu pārdzīvot!

Pētījumi pierāda, ka dejošana samazina stresu, novērš sirds slimības un paaugstina pārliecību par sevi. Turpini būt aktīva, laimīga un pārliecināta!

Sadarbības partneri